biffar och energi.

oj, var ett bra tag sen.. haha. Har nämligen lite svårt att skriva med dem här naglarna :) Var uppe i fredags och fixade nya geléförlängningar, skönt och fräsht igen. I fredags var vi på chill hos madeleine, och sedan drog oss vidare. Efter en lång dag så åkte vi hem och sov jag och älsklingen :) lördag.. ehm.. alltså jag orkar inte skriva om vad som hänt för så länge sen. vi kör på nuet istället :D

Idag vaknade jag av att min egna biff ställde sig på knä i sängen, och lutade sig över mig för att nappa efter en hejdå kyss. Dock har han blivit en så stor och muskelös man dem senaste dagarna så det blev som ett stooort hål vid han i sängen, han bara skönk ner, och jag rullade såklart ner där. Jag lyckades ändå kyssa han hejdå, och smeta lite smör på honom, älskar att smöra. Man får sååå mycket pussar och kramar då :) Så efter att ha marinerat min biff somnade jag om, och vaknade väl vid halv nio igen. Gick upp och åt min grymma gröt, havregryn såklart! Sen fixade mig i ordning. Tog sedan en rask promenad i cpkylan, som ville äta upp mig. Efter att kylan lyckats djupfrysa mina öron och fingrar var jag äntligen framme vid busshållplatsen vid brunnsäng! Och där åkte bussen iväg, men jag som har superkrafter efter all denna träning, sprang ikapp och bankade på rutan. Så jag fick åka med :D snäll chaffis, ja. Väl i skolan började vi med frisör, styling. Vi lärde oss sätta upp eleganta knutar i nacken, med hjälp av toupering och massa stöd nålar. Jag fick rätt bra beröm hihi. Hungriga som monster for jag, emelie och linnea till matsalen för att äta.... pasta och grönsaker? själva maten var slut. blädom! men men historia, sen heeeem. Sen kom lilla buuuubie och hä... shitt, jag menade BIFFEN och hämtade mig, sen åkte vi hem till honom i hans nya caddy harly davidson, eller vad det heter. Skit fin :) Sen stack vi dirr till gymmet för att trääääna :D Jag sprang som en tok, så det rann om mig somvanligt^^ Och biffen grillades lite på alla stekheta maskiner, och pumpades upp mer och mer.. GRRR SEXY ONE! Efteråt duschades det och åkte hem, myspys. Middag och lite pimp my ride.. Får se vad vi hittar på här näst! <3

Jag och tony har fan tränat varje dag nu sen förra tisdagen, och så ska det fortsätta ;) Såvidare ingen är sjuk såklart, eller har nått viktigare för sig. Mitt mål är att se ut som en av pussycat dolls medlemmarna, woeeeey.. måste köra sten hårt. haha. Och sista saken jag ville upplysa er om nu, ta inte detta inlägget för hårt, jag får betalt för att kalla min lilla älski pälski BIFF ;) eller ja, jag borde få, för jag gör ju typ reklam för han, och det är ju ett betalt jobb, och ... nu ska jag vara tyst, har gått för långt :) hörs imorgon, CIAO!  :D

d
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0