blöder.

boooooo, jag hatar när gamla sår rivs upp. det här såret rivs upp för många gånger. känns som att jag snart förblöder. varför ska jag alltid behöva påminnas? kommer jag någonsin läka helt? jag hoppas verkligen på det. för på nått sätt blir jag starkare och starkare för var dag. men sen kommer det en dag där jag blir så svag att jag ramlar ner flera nivåer tillbaka. säkert bara för att vi pratade lite om det igår.. och just därför skulle jag drömma om det. drömmar är hemska! drömmar känns så riktiga. och när jag drömmer sånna här drömmar och vaknar med tårar i ögonen, så tar det timmar innan jag fattar att det bara är en dröm som påmint mig. menmen.. nu ska jag syssel sätta mig och tänka på annat. Ha en trevlig dag allihopp, pusss <3

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0