I just live my life

åh nu börjar jag tina upp igen efter denna jobbiga morgon. Jag gick iväg upp mot brunnsäng i tid, för en gångs skull. Men när jag var vid bussen kvart i, så hade den redan varit där? Alltså hade den kommit för tidigt. yeeey. så jag sprang till bron, men märkte då att jag skulle komma sent till praktiken. (det ville jag inte, för då blir hon jätte arg och är det hela dagen på mig ^^) och svettig som tusan var jag. fräsh! så jag tappade hoppet om att få praktisera, och gick hem till tony igen.. vatten vägen. Mysigt men halt som tusan. Halkade typ 4624 ggr, men ramlade lixom aldrig.. tillslut vurpa jag. hårt! slog i huvudet, så jag blev yr som satan. Billig fylla ni vet, som edvin brukar säga! så stuka jag typ hela armen, och sträckte ryggen. skönt som bara den haha :( Men äntligen hemma efter ca 2 timmars promenad. Nog med träning för mig idag. Så idag har jag också fått min kondition :) nej nu ska jag lägga mig i älsklingens säng och vila lite. sen ska jag börja rensa alla mina saker här. jag har för mycket hos tony nu. Han får inte ens plats med sina egna kläder stackarn :/ snacka om att jag har tagit över hans rum snart. Så bäst att jag åker hem med massa saker innan han ledsnar på mig och alla saker. hahah :) vi höres! Kyssssssss<3

 
 
Och juste, jag håller på att bli blondare igen xD Dock vet jag inte hur blond jag ska bli :)

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0