trött och lite små sliten

nu ligger jag i sängen trött efter gårdagen och väntar på att tony ska sätta på yes man på datan så vi kan mysa och glo lite film. vi kom hem halv sex imorse efter en hel del äventyr.. skriver om det senare. så idag blir det bara chilla! :) juste,, kom på att vi köpte marabou inatt och den ligger och väntar på mig nu :O måste äta choklad, jag älskar!! och så vill jag bli blond nuuuu, men jag tar det lugnt o sakta med färgningen. men som vanligt vill jag ha det jag är ute efter på 2 röda. boooo.

juste, jag har hittat min skinnjacka nu... YUMMIE! ni får se den sen när jag köpt den. svart eller mörkbrun...? hjälp

pussssis

a


Kommentarer
Postat av: Sandra Kujala

Definitivt mörkbrun. Kan det bli mer vår md en blond frisyr till en mörbrun jacka? Min åsikt, men du bestämmer! Puss & Kram

2009-02-24 @ 13:00:17
URL: http://SandraKujala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0