underbar dag!

igår blev min morgon så feeeel. Och allt gick ut över tony, stackarn. Jag somnade 4 på morgonen och vakade vid 6 av att älsklingen skulle till jobbet. Efter det sov jag nån timme till och vaknade sedan av alarmet på mobilen, och jag var jätte irriterad. Kan ha vart för att jag var så trött! Så bestämde mig för att stanna hemma från praktiken. Då ringer tony och tycker inte det är någon bra idé. efter mycket om och men, så bestämmer sig en del av mig att gå upp till bussn och åka ner till praktiken. Den glada och positiva delen stannar hemma. När jag kommer upp till brunnsäng har bussen redan varit där, och jag ser den inte i brunnsäng heller? Den var alltså för tidig. Vilket fick mig att hata SL också :D Efter en hel kvarts väntan på nästa buss så kom den, och jag klev på... när jag precis kommit på så gasar idioten till chafför iväg. och jag och tanten som gick på typ flyger iväg? Det gör mig ännnuuuu mer irriterad. Äntligen nere på praktiken fick jag reda på att det bara var jag och Lema som skulle jobba ihop. Så det lugnade ner mig, och jag skulle ju till tandläkaren vid tjugo över 3..... säger vi. Så jag fick gå tidigare. Ju längre tiden gick, ju gladare blev jag. Så tillslut var jag på gott humör igen! Nog om igår,..

Idaaaag vaknade jag vid kvart över tio, jag kollade mobilen, och fick se att lektionen var inställd. Så jag låg kvar en stund och bara njöt. Det var som att jag visste att det inte skulle vara någon lektion. För hade det varit någon hade jag ju kommit mycket försent eftersom vi börjar tio xD Men nej, en sova ut dag fick jag. underbart! Jag verkligen vaknade med ett leénde och mår underbart. vet inte ens varför :D haha. Dock har jag svin ont i huvudet, som jag nu haft 2 dagar på raken. Men det ska inte få förstöra min dag :D Jag har jääääätte mycket läxor och prov som ska in och va på pluggat tills imorgon och fredag. Så blir att plugga som en idiot. Hoppas jag hinner klart så att jag kan dra på middag hos sanna senare ikväll :) annars blir det plugga ikväll också :/ men aaajaaaa! Nu ska jag iallafall upp och ta en kopp grönt te, och lite havregrynsgröt. Sedan blir det väl att fortsätta här och plugga. Booooo. Har ni nått bra tips om hur man lättast får in all information i huvudet? :) <3

haha

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0