weeeey,

igår så var min lektion inställd, så jag chillade hemma. :) Sen så fixade jag mig i ordning för middag med tjejerna, men det blev bara strul, så väl på tåget hoppade jag av och åkte hem till mig istället. Hade sett fram emot den middagen, men men. Väl hemma så var bara bror min och jag där. Vi umgicks faktiskt för en gångs skull. Vi bakade blådär&hallonpaj, sedan städade jag huset lite åt mamma och pappa. Och max hjälpte till lite grann, förvånandsvärt. Efteråt kom pappa hem, och han var på strålande humör. Vi kollade lite vänner, och..V65 booo. Sen kom tonyälsklingen förbi och vi allihoppa fikade. Dock inte mamma, för hon är i malmö och jobbar lite :) Men väldigt trevlig kväll iallafall, :D

Idag vaknade jag vid tio, hade en lektion med ett stort prov som jag inte hade pluggat på tillräckligt. Så jag sjukanmälde mig istället och pluggar lite, jag stortvättar också. Tvättar och viker allas kläder för fullt! någon måste ju, och det känns som att det är det minsta jag kan göra^^ Så jag är i full rulle nu. Lite senare när tony kommer hem ska vi dra till gymmet och njuta lite, tycker det är sååå underbart skönt att träna av sig. Efter det så får vi se vart vi hamnar :) Ha en treevlig dag!

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0