Äntligen!

Nu har jag suttit och försökt hitta på ett bloggnamn i flera timmar, men ALLT är upptaget.
Äntligen fungerade ett, dock det fulaste...och skummaste?
Men men, jag får lära mig att trivas med detta namn! :)
Idag sitter jag bara hemma och gör ingenting. Jag och tony har åkt på magsjuka, och plus det så har jag en döende mensvärk. Alindrin, jag hatar er idag. Alindrin är ända värktabletterna som brukar fungera, men nopp.. inte idag.
Har ni något tips på bra värktablett mot mensvärk? Jag lider fan med oss tjejer.
Nu missar jag också en viktig skoldag med Inkan. (våran nya lärare..)
Vi skulle tittat på 2 till filmer om stil och dräkt historian, och ätit godis ;) men jag får hoppas på att jag kan ta igen det sen någon gång.

Min pojkvän bakterien nr1, som smittat mig, verkar ha smitit ifrån tvn och mig för den delen. Han skulle ut och kolla om han hade någon bildel i carporten.. typ en kylare tror jag. Det skulle gå snabbt. Men vart är tony? jo borta. Han har säkert rymt som sagt. Hoppas jag hittar det lilla krypet snart, börjar bli mys-sugen.

Jo, min förra blogg gick upp i rök.. tror att det kan varit för att den möglade igen eller liknande. Jag skrev väl där ca 1 gång var och varranan månad HÖGST. Ska försöka bli bättre här :) alltså aj! Dammit vad ont jag har i magen.. ska ta en liten vilopaus under täcket nu. Kommer tillbaka senare idag med lite roliga skönhets tips kanske. Jag vill mer än gärna dela med mig av sånt kul.

Sista saken.. jag vill bli så mycket när jag blir vuxen! Jag vill bli Make-up artist / Stylist, Skodesigner och tattuerare. Älskar att skapa saker. Älskar att leka med färger.. hm. Har man tid med alla dessa jobb på en gång sen tror ni? Vad vill ni bli när ni blir stora?



XOXO / emelie'k

Kommentarer
Postat av: Olivia kock

jag vill bli porrstjärna

2009-01-25 @ 16:54:09
URL: http://oliviakock.bloggs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0