oooj vilken dag!

Lördag:
Vaknade vid tio och mådde inteeee bra! Jag kunde inte resa mig ur sängen.. Så tony fick börja stor städa (vi skulle ha visning på huset) sedan efter några timmar kom jag tillslut upp och hjälpte min lilla plutt. När allt var klart vid typ 19.00 (!?) så drog tony upp och kollade när hans små vänner körde rugbymatch. Jag hade ingenting att göra! Alla var döda eller bara borta, internet fungerade inte, och tvn upptagen. Så jag låg i sängen i typ en timme och lekte med min mobil... :( Tillslut ringde jag tony och bad han skjutsa upp mig till bsäng, jag fick panik nere hos han! Och orkade inte gå, det tar nog 1 timme att gå ända till mig, och man kan inte ta buss + att det regnade och var kallt. Men min lilla prins kom hur som helst hem och skjutsade upp mig, där mötte jag olivia, och vi satt och snackade till 11 om allt och inget :) Skit mysigt! Sedan kom tony, och han och jag drog till statoil och köpte pepsi och massa godis :D Vi köpte också en film vi skulle se, Harry Potter och hemligheternas kammare! Jag älskar dem filmerna :) Så vi kom hem och hade myskväll helt enkelt :) Det var min lördag det! Puss på er <3

tony junior


Haha, tony junior är på G, min lilla biff! ;)
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0