pokerkväll.

Hejsan allihopp! Idag hade både jag och tony sovmorgon, han drog till sjukhuset och vart kittlad i näsa och öron med någon slang, medans jag gick på stan och köpte ett nytt års paket av cerazette, like them. Och så köpte jag en ny I.D foundation, alltid bra att ha. Nu har jag och tony bara legat och slappat, sen så ska jag och olivia dra till friskis och träna av oss lite :) Ska börja träna mycket nu till sommaren.. orkar inte vara en knubbsäl i sommar igen ;)
Efter träningen blir det hem och duscha sen pokerkväll hos olivias pojke Josef. Med olivia, josef, mig, tony, och massa andra tror jag.. mysigt. Undra om man ska köra lite core/spin, aldrig gjort. haha :D snacka om att man behöver vatten antar jag, har inte tränat på jätte länge.

Men men, nu ska jag göra mig klar :) kram på er alla<3

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0