söndack :D

Vi vaknade tidigt och gick sedan upp för att plocka i ordning det sista, sedan fick vi lämna huset efter som att visningen skulle börja vid 12. Så vi drog och invaderade jessika och nicke :) Där var vi sedan hela dagen, vi kollade film och åt pizza, lekte med killen och bara..sov? haha. Mysig dag här med, dock kom vi hem rätt sent, så nu när jag sitter och skriver såhär tidigt på måndags morgonen är jag jätte trött! Ska snart knata mig upp mot skolan för att ha frisör, sen historia. :) Sedan vandra hem igen, för att plugga lite och vila, och skriva lite mera här. Ska nog ge er lite mera skönhets tips om ni vill ha? ;) Såg att det är lite killar som besöker bloggen, så det blir nog inte bara skönhetstips för er tjejer :) men nu ska jag fixa iordning mig och lyssna på beyonces skiva, I am sasha fierce! KRAAAAAM!

tony på min handled :)

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0