tattueringar<3

Jag är så tatuerings sugen.. igen. Så jag ska antingen fylla i resten utav den tatueringen jag har, eller så ska jag göra min andra tatuering nu :) Den har jag varit kär i jätte länge. Jag säger inte vad det är, eller vart den ska sitta. Det får ni se sen i början av nästa månad, då jag har det som bestämt. Den ska finnas på min kropp då. (Såvidare jag inte fyller i min nuvarande såklart) åååh hoppas.
 
 
ts

Det är den som är 1 som jag sedan byggde på med stjärnor (bild2) och sedan byggt på med en tribal som fortsätter ner emot knäet. Där har jag bara gjort konturerna och fyllt i taggarna. Vill inte sätta ut någon bild på den, ser så tråkigt ut när den inte är klar än. Men får se vad jag satsar på att göra nu :) Ha en trevlig fredag allihoppa!

a
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin tatuering och snygg blogg! KRAMAR, <3

2009-01-23 @ 16:21:59
URL: http://eemmas.e-blogg.se
Postat av: Therese

Cool tatuering! Me like a lot!

2009-01-28 @ 17:04:12
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0