tröttmössa.

fortfarande inte frisk. Och magvärken vill döda mig. Så det blir en stanna-hemma-dag idag också :) Tackar dock inte nej till det heller.. Men ikväll vill jag nog med tony till nicke och jessika, och det är ju typ som hemma där, så jag går ju inte ut när jag inte varit i skolan. Det får man definitivt inte har mamma lärt mig. haha! Min lilla korv ringde nyss också, han ville se hur jag mår m.m, så söt! Det är sjukt hur man kan sakna någon så mycket, som man ändå alltid är med hela tiden. Jag och tony träffas varje dag, och sover ALLTID tillsammans. Vi klarar oss helt enkelt inte utan varandra! Vi två är verkligen ett. Det jag också tycker är så underbart är att jag bara blir kärare och kärare för varje dag. Jag var liksom tokigt kär i tony när jag träffade honom, och förstå hur jag känner nu efter snart 1 år och 9 månader? Kommer jag sprängas av kärlek tillslut? :O well well, Jag älskar min lilla snutte mest av allt på hela jorden. :)


dd 


a

Kommentarer
Postat av: sandraa,

ni är så söta tillsammans, :)



Nu har jag hittat till din blogg med, =P följer dig med bloggkoll nu så du har iaf mig som trogen läsare :D

Saknar er, vi måste hitta på ngt snart, med Adde också såklart. :)

PUSSS Gumman <3

2009-01-23 @ 11:30:44
URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell
Postat av: Natalie

jag har oxå magverk! och den dödar mej bokstavligt talat! :o

2009-01-23 @ 12:39:53
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: S A N N A

vilken söt blogg du har sötnos! :*

2009-01-24 @ 12:51:54
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0