I will allways love u

Ingen skola idag för mig inte, har blivit en vattenläcka så hela skolan var blöt och översvämmad. haha, men jag hann inte dit som tur var, så slapp gå hela vägen fram och tillbaka :) Jag har istället pluggat lite, tvättat och städat lite :) jätte tråkig, ja. Ska bara vara hemma och ta det lugnt och plugga idag.,, blä.

Den 6de ska vi tjejer också över till Sanna, samt hennes boy Anton och kimmen. :) Ska bli en mycket trevlig kväll, Sanna säg vad du önskar dig? ;)

Just nu kollar jag på One Three Hill, usch. Blir på så skummt humör av det programet, handlar ju bara om svek och otrohet? Hatar otrohet , så fort jag blir påmind om otrohet får jag som en klump imagen, när ska den försvinna? Kommer den alltid finnas där för att påminna mig om historia? Jaja jag kan inte göra någonting åt det än att försöka. Skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst om just det. och hur mycket jag hatar det. Men det ska jag inte,man blir bara på så dåligt humör.. usch...

leopard tofflor


a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0