shopalcoholic!

Igår jobbade jag från 10 - 16 :) efter det så kom ju lönen!!! Jag skyndade mig ut på stans gator och snappade åt mig lite små saker :) såklart ska jag alltid hitta det som INTE är rea, och vilja ha det. Trotts att typ 90% är på rea.. Så jag höll i pengarna rätt flitigt ändå.. Ja,ja här är köpen:


Köpte Weets nya hårborttagnings creme, "spray on" :)
trodde inte ett dugg på sånna krämer, men jodå den funkade typ :D haha
krävs nog lite övning innan man fixar det! Så det får bli en bättre recension om den nästa gång!


sedan köpte jag Biotherms senasterengörning och ansiktsvatten för fet hy,
den är underbar! 320:- för orginalstorlekarna, med ett värde på 460:-
Finns även för torr och normal hy.. jag redkomenderar detta starkt!


Köpte ett par gympadojor också :D haha till kalla natt-race i nykvarn eller stockholm kanske? ;)
haha supersköna hur som helst..


Ett par sköna shorts nu till sommar dagarna :)

 
Ett sött linne också, i benvit färg och en rosett! kan va fint till en snygg fejkbränna! ;) haha.



Köpte såklart en tub med Brun utan sol från Åhlens, den är BÄST!
Den luktar inte sådär äckligt starkt bus. Den luktar melon och är berikad med e-vitamin..
man blir super-len!


HAHAHAH köpte en gåva till mitt hjärta! En austronaut badmössa!!!
Den ska skydda han från att få vatten i sitt lilla missbildade öra , :D HAHA
dock funderar jag starkt på att låna den någon gång då man vill ta en snabb dusch, men inte vill blöta håret eller förstöra sminket!


Köpte en kofta till han också :) Skitfin, svart. Snyggingen min ser fan fräsh ut i allt nu när han klippt sig :) <3

Jag tycker att present kartongerna som man får med när man handlar kläder, är så jäkla tråkiga! Så jag pysslade lite.. Skrev lite texter och dikter på den, så att den blev personligare. Och ritade hjärtan och grejer :)
En av dikterna löd såhär:

"jag önskar dig inte en stenfri väg,
Men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig kärlek i rikligt mått,
och vänner att lita på"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0